فروردین ۹, ۱۴۰۳
رفتن گربه از خانه - تصویر بچه گربه خاکستری

علت رفتن گربه از خانه ؛ چگونه گربه گمشده خود را پیدا کنیم؟

چگونه گربه گمشده خود را پیدا کنیم ؟

همه ما می دانیم که گربه ها حیوانات مستقلی هستند. برگرداندن گربه ای که دوست ندارد به خانه برگردد برای همه کسانی که گربه دارند کار سختی است. علت رفتن گربه از خانه به عوامل زیادی بستگی دارد. در حقیقت، اگر گربه تان آموزش ندیده باشد که چه موقعی داخل خانه بیاید هر وقت که خودش دوست داشته باشد این کار را خواهد کرد. راهی بهتر از صبر کردن برای برگشتن گربه های گمشده به خانه آموزش آنهاست.

البته بازهم به نظر نمی رسد که این هم ایده خوبی باشد، چون گربه ها به هیچ عنوان مانند سگ ها تربیت پذیر نیستند. آنها توجه شان از سگ ها کمتر است و به انگیزه ای بیشتر از تحسین شدن نیاز دارند. اگر شما هم نگران گم شدن گربه تان هستید و یا به دنبال گربه گمشده خود می گردید، در ادامه این مطلب از مجله پت خرید همراه ما باشید.

روش پیدا کردن گربه گم شده

گربه های خانگی معمولا چیزی بیشتر از حیوانات دوست داشتنی هستند، بسیاری از افراد گربه ها را عضوی از خانواده شان میدانند. پس نباید تعجب کنیم که گم شدن گربه و رفتن آن از خانه برایشان تجربه ای پریشان کننده باشد و آشفته شان کند و دنبال علت های آن باشند. اما اگر شما گربه تان را گم کردید نباید امیدتان به پیدا کردنش را از دست بدهید. با حفظ آرامش و طی کردن چند مرحله می توانید به یافتن گربه تان کمک کنید. هنوز شانسی هست که دوست پشمالو تان را به بازگردانید.

جالب است بدانید: نکات مهم نگهداری از گربه

 

حوالی خانه را حتما بگردید

اگر گربه ی شما معمولا در خانه زندگی میکند و حالا از طریقی به بیرون راه پیدا کرده، شانس اینکه در نزدیکی خانه بماند بسیار زیاد است. اینکه خانه را وجب به وجب جستجو کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. (از اتاق زیر شیروانی تا زیرزمین و باغ خانه) این اصلا موقعیتی غیر طبیعی محسوب نمیشود که گربه گم شده در زیر شیروانی خانه یا دالان ورودی پنهان شده باشد. اگر برایتان امکان دارد تمام جاهایی که ممکن است گربه تان بخزد زیرش و پنهان شود را به سرعت جستجو کنید حتی خانه ی همسایه ها را هم از یاد نبرید.

به دام انداختن مهربانانه گربه

گربه به علت گرسنگی به خانه برمی گردد. حداقل جایی که باید برای گیر انداختن گربه تان تله گذاری کنید ورودی خانه تان است. مقداری از غذای گربه مورد علاقه اش را داخل هر یک از تله ها بگذارید تا او را برای داخل شدن فریب دهد. معمولا علتی که باعث بازگشتن گربه های گمشده به خانه می شود گرسنگی است. اگر گربه هنوز نزدیک باشد احتمال اینکه با غذا تحریک شود و در قفس مهربانانه شما گیر بیفتد وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه: انتخاب بهترین خاک گربه

آگهی دادن برای گربه گم شده

همه افراد پوسترهای یافتن حیوانات گمشده را می خوانند. به همین علت شما باید پوسترهایتان را بزرگ تر، درخشان تر و چشم پر کن تر از آگهی تعمیر خانگی ماشین ظرفشویی بسازید! در این صورت حتما مردم را برای توجه کردن جذب میکند. برای زمینه ی آگهی تان از کاغذ های شب تاب استفاده کنید. همچنین از حروف قطور و به اندازه ی کافی بزرگ که بشود آنها را از داخل ماشین هم خواند.

یکی از عکس های جدید حیوانتان را هم در آگهی قرار دهید و البته شماره تلفنتان، ایمیل و همچنین تعهد پرداخت مژدگانی. آگهی ها را تا مسافت زیادی در محدوده ی جایی که گربه تان ناپدید شده پخش کنید.

 

چند راهکار کاربردی برای ترغیب گربه گم شده برای برگشتن به خانه

 ۱- اسم گربه تان را صدا بزنید

قطعا این اولین کاری است که به ذهن همه ما می رسد. اما اگر به هر علت بعد از ۳۰ ثانیه از گربه واکنشی دریافت نکردید یا پیدایش نشد قطعا از محدوده شنیدن صدای شما خارج شده یا نمی خواهد به داخل خانه برگردد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید: چرا گربه ها میو میو می کنند؟

 

۲- از غذا برای به داخل آوردن گربه گم شده تان استفاده کنید

تنها زمانی که گربه تان گرسنه است به او اجازه دهید که از خانه بیرون رود. در این حالت وقتی از روش اول پاسخ نگرفتید و با صدای شما به داخل برنگشت، غذایش را به او نشان دهید و حتما وقتی به شما پاسخ مثبت داد و برگشت با غذای تشویقی گربه برای کاری که کرده تشویقش کنید.

 

۳- هیچ وقت دنبال گربه تان ندوید

یکی از علت های فراری شدن و رفتن گربه ها از خانه ترسیدن از صاحب است. اگر گربه شما فرار می کند و می دود سعی نکنید او را دنبال کنید. اینکار تنها تصمیم او برای فرار را تقویت می کند. کمتر کسی می تواند با دویدن دنبال گربه او را بگیرد، به خصوص اگر به بالای درختی فرار کند.

یکی از علت های اصلی رفتن گربه ها از خانه و گم شدن آنها، دنبال کردن زیاد حیوان است. به یاد داشته باشید که با دویدن دنبال گربه تان فقط دارید به جای آموختن اینکه پیش شما بیاید به او می آموزید که از شما فرار کند.

 

۴- ناراحتی خود را روی گربه تان خالی نکنید

وقتی گربه بعد از ساعت ها صدا زدن پیدایش می شود و به خانه بر می گردد، ناراحتی تان را ابراز نکنید. هیچ وقت عصبانیتتان را از اینکه چقدر شما را منتظر گذاشته یا نگران کرده به او منتقل نکنید. این کار مجدد موجب رفتن گربه از خانه می شود. این کار فقط او را برای دوباره برگشتن به خانه نا امید و بی میل خواهد کرد. حتی ممکن است دفعه بعد که از خانه رفت دیگر برنگردد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید: چرا گربه ها به ارتفاع و بلندی ها علاقه دارند؟

 

۵- با پناهگاه حیوانات تماس بگیرید 

با پناهگاه های حیوانات خانگی اطرافتان تماس بگیرید. بپرسید که آیا به تازگی گربه ای را که با مشخصات پت شما همخوانی دارد گرفته اند یا خیر. این کار بسیار موثر است زیرا اکثر اوقات وقتی یک گربه در خیابان پرسه می زند او را به یک پناهگاه حیوانات خانگی منتقل می کنند. مطمئن شوید که با همه پناهگاه های اطرافتان تماس گرفته اید. از دامپزشکتان هم بخواهید که اگر پناهگاهی می شناسد آن را به شما معرفی کنید.

 

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب در مورد علت رفتن گربه از خانه و همچنین راههای بازگردانن گربه گم شده به شما کمک کرده باشد. تجربه رفتن گربه از خانه بسیار ناراحت کننده و اضطراب آور است ولی شما باید خونسردی خودتان را حفظ کرده و هر کاری که از دستتان بر می آید برای پیدا کردن پتتان انجام دهید. می توانید از دیگران نیز کمک بخواهید تا در جستجو به شما کمک کنند. تمام راه های پیشنهادی را با خونسردی تمام  امتحان کنید.

همچنین اگر پیشنهادی در این زمینه دارید و یا گربه شما گم شده ولی توانستید او را پیدا کنید، نظرتان را با ما و دیگران در بخش کامنتها در میان بگذارید.

پت خرید را دنبال کنید :‌

3.9 14 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

202 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
4 سال قبل

گربه من وخانومم که در قاسم اباد مشهد باوار استاد یوسفی ۱۸ پااک بیست واحد چهار تلفن ثابت۰۵۱۳۶۶۱۱۵۲۹وهمرا ۰۹۱۵۹۰۶۸۸۴۰ علی شکوهی.حدود یک ماه پیش.مشخصاتش پانگی زیر سینش سفیده یک دستش سفی ودست دیگش پلنگیه وبلعکس در مورد پاهاش.دمش چند تا نوار سیاه داره سر دمشم سیاهه.ما گری(خاکستری)صداش میکردیم وواکنش مشون میداد.حواهشمندیم از اهالی قاسم اباد مشهد اگر گربه ای با این مشخصات دیدن اطلاع دهند ومژدگانی قابل توجهی دریافت کنند

30
2
ati
ati
4 سال قبل

سلام گربه من ۳ ،۴ روز بود حالش بد بود امروز میخواستم ببرمش دامپزشکی بغلش کردم که سوار ماشین شیم از بغلم پرید پایین فرار کرد الان ۲ ساعت برنگشته همه جارو هم دنبالش گشتم اما نبود چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

11
7
maryam
maryam
3 سال قبل
پاسخ به  ati

گربتون برگشت؟ واسه ماهم همین اتفاق افتاد چند روز پیش گربه توی دامپزشکی فرار کرد.

4
5
دنیز
دنیز
1 سال قبل
پاسخ به  ati

برای من دیروز شب از پنجره پریده

3
1
مجتبی
مجتبی
1 سال قبل
پاسخ به  ati

وقتی که نتونستی نگه دارید همین میشه دیگه

7
15
Ali
Ali
3 سال قبل

منم همین امروز همین اتفاق برام
پیدا نکردین گربه تونو؟

5
2
ارزو
ارزو
3 سال قبل

گربه من دو هفته س که برنگشته خونه?

25
7
الی
الی
2 سال قبل
پاسخ به  ارزو

گربه شما برگشت؟نر بود؟

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  ارزو

سلام گربه شمابرگشت؟؟گربه ی نازمن نزدیک یک ماه هس نیستش دارم دق میکنم،،تازه یک سالش شده بودقیافه بسیارظریف وخیلی نازومهربونی داشت وبمن خیلی وابسته بودوبهش خیلی خوب میرسیدم دارم دق میکنم
تازه خواهربرادراش هم هستن ولی نمیدونم چرااین برنگشته ??

5
1
Elmira
Elmira
21 روز قبل
پاسخ به  ارزو

هنوز برنگشته گربتون؟

Negar
Negar
3 سال قبل

گربه من الان ۱ ماهه که برنگشته خونه و ما داخل یه دهات زندگی میکنیم
اما بعد از رفتنش یه گربه داخل این دهات حامله
شده و بچه هاش شبیه گربه ی من هستن
آیا برمیگرده خونه

21
7
آرزو
آرزو
1 ماه قبل
پاسخ به  Negar

سلام.گربه ما از دیشب ساعت۱۰ شب پرید روی پشت بام خانه روبرویی همسایه و تاالان ساعت یک شب برنگشته از ماشین ها و آدمها خیلی میترسید و از بچگی بزرگش کردیم و هفت ماهش بود و همش یه گربه ماده که می آمد به حیاطمان را بو میکرد میخاست بااو جفت گیری کند ولی نمیتوانست میخوام بدونم چرا دیگه برنگشته

ali
ali
14 ساعت قبل
پاسخ به  آرزو

چرا نمی توانست ؟ 🤔🤔

امیر
امیر
3 سال قبل

سلام گربه سیاه ما یک هفته است که رفته بیرون هنوز نیومده دلمون هزار راه رفته یعنی مرده یا زنده است یعنی برمیگرده !؟

34
5
moein
moein
3 سال قبل
پاسخ به  امیر

سلام
گربه شما برگشت؟
اگر آره، چطوری؟

6
3
مجتبی
مجتبی
1 سال قبل
پاسخ به  امیر

اره نگران نباش گربه از پس خودش برمیاد فقط یک روز اول واسش تعجبه

1
1
ژاله?
ژاله?
10 ماه قبل
پاسخ به  امیر

سلام ،منم گربه سیاه داشتم دختر بود ۵ ماه بود که نگهش داشتم از خدود ۲ ماهگیش از خیابون پیداش کردیم اسیب دیده بود درمانش کردیم واکسن وضد انگل هاشو زدیم حسابی خوب شده بود شناسنامه براش گرفتیم دیگه کم کم شیطنت هاش دلمونو برده بود خدود ۷،۸ ماهش شده بود بردیم عقیمش کنیم دکترش پیشنهاد داد امپول عقیم سازی هست تا ۶ ماه اثرکذاره وبعد ۶ ماه مجددا باید تکراربشه که متاسفانه به ریه دخترم حساسیت داد دخترم هر صبح تا حد استفراغ سرفه میکردرفتم دکتر متخصص ریه گفتن اگه حیوون نگه میدارین باید زود ردش کنین تا داروها… بیشتر بخوانید

Soude
Soude
10 ماه قبل
پاسخ به  ژاله?

گربه ی من هم براثریه اشتباهی ازخونمون رفته دوماهه،،، معلوم نیس کجاس وچ بلایی سرش اومده همش خودموسرزنش میکنم،،خداکنه معجزه ای بشه برگرده

Awisa
Awisa
5 ماه قبل
پاسخ به  ژاله?

واقعا که متاسفم واسه شما چرا فکر میکنید هر وقت دوست داشتید میتونید حیوونو نگه دارید و هر وقت نخواستید میتونید رهاش کنید ، قبل اینکه حیونی رو امید وار کنید و به خودتون عادتش بدید باید فکر همه چیپ میکردید اول باید تعهد داشته باشید بعد فکر داشتن حیوون به سرتون بزنه در ضمن حیوونی که میارید خونه عادت میکنه به خونه و زندگی مردن در خارج از خونه حتی پارک بسیار سخت و خطرناکه و هر اتفاق تلخی ممکنه واسه زبون بسته بیوفته! راستی اینم بدون که حیوون خونگی حکم فرزند آدمو داره مثل این میمونه که بگی… بیشتر بخوانید

Awisa
Awisa
5 ماه قبل
پاسخ به  Awisa

واقعا که متاسفم واستون چرا فکر میکنید هر وقت دوست داشتید میتونید حیوونی رو بیارید خونتون به خودتون عادت کنه و بعد با یک بهونه برید رهاش کنید تو پارک ! قبل از اینکه حیوونی رو بیارید همه ی جوانب رو بررسی کنید بعد بیارید چون حیوونی که توی خونه زندگی کرده باشه بیرون از خونه وحتی داخل پارک هم خیلی آسیب پذیرتر میشه و زندگی واسش سخت میشه ! فکر نکنید تو پارک گربه ها زندگی خوب و روبراهی دارن به هیچ وجه اینطور نیس گربها با چالشهای زیادی روبرو میشن چون همه مدل آدم میاد بچه ها و… بیشتر بخوانید

رويا
رويا
3 سال قبل

گربه من هم از نژاد سیامی هست ١٣ سالشه در باز مونده ناگهان رفته تو حیاط مجتمع دوتا گربه نر خیابونی ترسوندنش و شب فرار کرده رفته تو خیابون نفهمیدم کجا رفت،سه روزه تمام خیابانهای اطراف رو دنبالش گشتیم ولی آب شده رفته تو زمین، تو منطقه مجیدیه شمالی تو تهران گم شده نمیدونم بدون آب و غذا این سه روز چکار کرده هنوز زنده اس یا نه؟

14
4
Elham
Elham
3 سال قبل
پاسخ به  رويا

سلام عزیزم‌ من هم تو مجیدیه شمالی زندگی میکنم مشخصات گربتونو میگید؟

2
1
مانترا
2 سال قبل
پاسخ به  Elham

از نژاد سیامی هست ١٣ سالشه

3
1
شیوا
شیوا
3 سال قبل

من از ترس همسایه گربه ام رو تو حیاط نمیبرم ولی مدتیه پشت بوم میبرم و بعد چند ساعت میرم‌میارمش. امروز صبح بردمش بعد ۳ ساعت رفتم اصلا پیداش نکردم حیاطم دیدم. بخاطر وجود پنجره های ساختمان روبرو بلند نمیتونم صداش کنم. پشت بوم‌ما به ۲ تا ساختمان‌دیگه راه داره. که کوچه پشتی ما هستن نمیدونم چکار کنم. یعنی صبر کنم خودش میاد؟ ندیدم که پرت شده باشه. چکار کنم؟؟؟

8
3
مانترا
2 سال قبل
پاسخ به  شیوا

گربه ها در سه بعد زندگی می کنند. آنها موجوداتی زمینی مانند سگ ها نیستند.” آنها فقط دوست دارند صعود کنند و دنیا را از بالا تماشا کنند.

4
6
مریم
مریم
3 سال قبل

گربه حیاطمون بعد دو سال رفت چند کوچه اون طرف تر کسی بغل مغازه غذا می داد . بعد یه مدت گفت جرب گرفته چشمش اذیت شده بردهbدکتر . دکتر آمپول زد فرستاد یه پانسیون تو روستا . طرف بی مسئولیت حیوان رو تو حیاط شسته فراری داده . مسئولیت قبول نکرد. بعد شش ماه کسی که برده بود دکتر به من اطلاع داد . نمی دونم با اون وضعیت الان برم تو روستا می تونم پیداش کنم. گربه بسیار مهربون و دستیه . تو روستا هم حیوان ها رو خیلی اذیت می کنن

4
1
سیدمصطفی
2 سال قبل
پاسخ به  مریم

من میتونم کمکتون کنم

2
1
سیدمصطفی
2 سال قبل
پاسخ به  سیدمصطفی

چطورمیتونید..

2
0
ر....‌
ر....‌
1 سال قبل
پاسخ به  سیدمصطفی

گربه منم ۱ماهه رفته زندگیم زهر شده شما دعا کن سیدی شاید نفست حق باشه برای برگشت گربه من و برای همه آنهایی که گم شده دارن

19
1
عباس
عباس
1 سال قبل
پاسخ به  ر....‌

سلام گربه من هم ۱۲روزه گم شده موندم چکار کنم

فرخنده
فرخنده
1 سال قبل
پاسخ به  ر....‌

گربتون برگشت؟

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  ر....‌

سلام گربه ی منم هم بیست روزه رفته بیرون هنوزبرگشته هرروزگریه میکنم ک کجاست وچه اتفاقی براش افتاده خیلی ترسووقیافه ی ظریفی ونازی داشت وزیادازخونه دورنمیشد عین شمازندگی برام زهرشده
کاش برگرده

saturn
saturn
9 ماه قبل
پاسخ به  Soude

گربه منم ۵ روزه نیست و من حالم اصلا خوب نیست نمیدونم کجاست، کاش برگرده

علی
علی
6 ماه قبل
پاسخ به  saturn

گربه منم مریض بود. یک هفته پیش از خونه رفت بیرون دیگه برنگشت. بنظرتون مُرده؟

Soude
Soude
10 ماه قبل
پاسخ به  ر....‌

عین گربه من دوماهه رفته،،گربه ی شماپیداشد؟؟؟

1
0
Taraneh
Taraneh
9 ماه قبل
پاسخ به  سیدمصطفی

مشه بفرمایید چطور میتونید کمک کنید گربه من از پریشب رفته و اونقدر همسرم حالش بده میترسم

مهسا
مهسا
3 سال قبل

سلام خیلی ممنون میشم اگه کسی اطلاع داشته باشه بهم جواب بده
گربه ی ما از یک هفتگی با ما بزرگ شده ، اما جابجایی خونه دو بار داشت، ولی بیرون اصلا نمیرفت میترسید ، حالا خونه ی جدید مامانم چند ماهی مونده ، ولی بازم بیرون نمیرف، ولی این اواخر همین حوالی میرفت دو سه ساعته برمیگشت، الان دو روزه رفته از خونه ی مامانم برنگشته ، تو رو خدا بگید امکان داره برگرده داریم واقعا دیوونه میشیم انقد گریه کردیم و اعلامیه پخش کردیم

15
1
سارا
سارا
3 سال قبل
پاسخ به  مهسا

گربه ی ما هم از وقتی دارمش دوبار جابجایی و اثاث کشی داشتیم
الان گم شده و دور و ور خونه نیست
ممکنه رفته باشه دور و ور خونه های قبلی؟

7
3
پارمیس
3 سال قبل
پاسخ به  سارا

به احتمال زیاد اره شاید رفته
منم الان چهار روزه گربم نیست

3
1
پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

احتمالاگربه هابرمیگردن توخونه اولتون اونجاسراغشوپیدابگیرید

آشنا
آشنا
2 سال قبل
پاسخ به  مهسا

سلام گربه ماه و ۵ روزه رفته داریم دیونه میشیم ما میترسیم دزدیده باشنش
???

0
4
پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  آشنا

مث گربه حنایی وخوشگل من ??????

طاهر
طاهر
3 سال قبل

گربه ی من اسمش سوریلاک است متولد مرداد ۱۳۹۹ با خواهرش بوریلاک بودندهر صبح‌با صدای میو میوی آنها بیدار میشدم اما دو روزه سوریلاک پیداش نیست دلم براش تنگ شده هم من هم مادر گربه و هم خواهرش بوریلاک که خیلی بی تابی میکنه…نمیدونم کجا رفته. آیا دوباره سوریلاک را خواهم دید؟

3
2
پارمیس
3 سال قبل
پاسخ به  طاهر

من بر اساس تجربیاتی که دارم این بود که گربه های نر وقتی به یه سنی میرسن میرن پی زندگی خودشون … من الان سه تا گربه خیابونی داشتم هر روز بهشون غذا میدادم بعد همشون وقتی تقریبا یک سالشون شد یکی یکی ناپدید شدن همین چهار روز پیش هم یکی دیگشون رفت ولی الان ماده نزدیک یک سال و نیم که هستش و نگرانشون هستم هنوز هم مطمئن نیستم که این احتمالاتی که گفتم درست باشند یا نه ولی درکل از دست دادن گربه سخته من الان که گربم رو سه روزه ندیدم دارم میمیرم انگار آب شده رفته… بیشتر بخوانید

پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  پارمیس

اره ادم بدجوروابسته میشه ب این حیون چون نگاهش حرکاتش خیلی شبیه انسانه بدجوردل ادمومیبرن ونبودشون دیونت میکنه???×

10
Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  پری مهربان

دقیقا،من بیست روزه گربم نیستش هیچ وقت هم زیادازخونه دورنمیشدخیلی قیافه نازوظریفی داشت نزدیک یک سالش بود
هرروزگریه میکنم دارم ک خدایاکجاست وج بلایی سرش اومدکاش برگرده

5
2
Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  پری مهربان

دقیقا،گربه ی من خیلی نازومهربون وترسوبودوالان بیست روزه،گم شده???هیچ وقت زیادازخونه دورنمیشدنمیدونم چه بلایی سرش اومده ،،کاش پیدابشه

mhmad35
mhmad35
3 سال قبل

به خدای بالاسر دروغ نمیگم..یه بچه گربه زیر سنگای همسایه قایم شده بود صدا میکرد مادرش رو دیوار واستاده بود..با دستکش گرفتم بردم خرپشته که بدم به مادرش..بردم زیر کولر گداشنم ..خاک تو سرم دیدم حرکت نمیکنه مرده بود.گریم گرفت..سه ماه بعدش پدرم یک ماه به بازنشستگی سکته مغری کرد.مستاجر شدیم و بدبختی الانم اینجوریه وضعمون که دارم مینویسم. هر کی هر جا هم خواست میام و به قران قسم میخورم راست میگم.قبلش تو خواب دیدم چند نفر در خونه ما اومدن گفتن بگو حاضر شه برای مراسم مادرم نگام کرد موهاش سفید شده بود تو خواب گفت محمد تو… بیشتر بخوانید

Elnaz
Elnaz
3 سال قبل
پاسخ به  mhmad35

تقصیر شما نبوده شما قصد کمک داشتین.مطمئن باشین بخاطر اون بچه گربه پدرتونو از دست ندادین.خوابایی هم که میبینین بخاطر عذاب وجدانه خودتونه واقعی نیست

49
سیدنی
سیدنی
3 سال قبل
پاسخ به  mhmad35

وقتی به یچیزی فکر کنید اتفاق میوفته. اگه عقیده داشته باشید که آه گربه دنبالتونه بلاهایی که انتظار دارید سرتون میاد. الان من همین پریروز یه لحظه تو فکرم افتاد نکنه گربم گم شه. و الان گم شده و اومدم تو این سایت که کامنت شمارو دیدم. من هزارها برام پیش اومده که به یچیزی فکر کردم و اتفاق افتاده. چند وقت پیش فکر کردم که یه وقت خدای نکرده مامانبزرگم چیزیشون نشه و چند وقت بعد فوت شدن و جوری تو ذهنم رفته بود که از قبل از اینکه بهم بگن هم میدونستم. بعضی وقتا از فکر کردنم میترسم… بیشتر بخوانید

Aylar
Aylar
1 سال قبل
پاسخ به  سیدنی

شما که انقدر فرکانست قویه لطفا دعا کن گربم برگرده معلول بود و الان۲۲ روز میشه که آب شده رفته تو زمین
منم حامله ام و دیگه تحمل این همه دردو ندارم
به هرکسی رو میزنم که فقط بچم برگرده و دعا کنه?

شبنم
شبنم
2 سال قبل
پاسخ به  mhmad35

کلید اسرار قسمت ۱۰۶ ام

2
8
پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  mhmad35

???????

هطی
هطی
3 سال قبل

سلام آیا کسی بوده گربه نر ۲ساله اش برگرده به خونه بعد۳روز؟؟ممنونم

تارا
تارا
3 سال قبل
پاسخ به  هطی

منم گربه ام نره میرفت بیرون میومد خونه الان ۴ روزه رفته و منم همش دارم گریه میکنم نمیدونم شاید فحل شده رفته دنبال جفت گیری یا چی فقط کاش برگرده دارم دیوونه میشم ????

27
4
nirvana daryani
nirvana daryani
2 سال قبل
پاسخ به  تارا

منم

3
2
پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  تارا

مث من دارم میترکم بس مث دیونه هاهمجاروگشتم دایم نگاهم رودیواراس تاصدامیادمیپرم توحیاط حالم خیلی بده????

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  تارا

دقیقاعین گربه ی نازمن الان بیست روزه برنگشتهخیلی هم ترسوبود نمیدونم چه بلایی سرش اومده???

niyaz
niyaz
3 سال قبل
پاسخ به  هطی

سلام من کربه ام روخودم از شکم مادرش دراوردم تا الان که سه سالش شده مرتب میره بیرون وسرموقع میاد گربه من خیلی دعوایی هست. چندبار بیرون مونده ولی برای غذا زودمیاد تا هفته پیش برای اولین بارسه روز رفت همه جاروگشتم ولی نبود بعداز سه روز درست همون ساعتی که از خونه رفته بود همون ساعت برگشت. وتوخونه استراحت کرد وبعد از یک هفته دوباره سه روزه که رفته ومن این بارمثل قبل دیگه بی تابی نمیکنم چون میدونم برمیگرده وحالش خوبه

17
3
انیتا
انیتا
2 سال قبل
پاسخ به  هطی

گربه یکساونیمه من هم که از نوزادی پیش من بود الان سه روزه رفته نیامده دارم دیوانه میشوم اخه چرا

6
1
پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  انیتا

احتمالاچون عقیم نشدن دنبال جفت وجفتگیری میرن برای بقای نسل انشالابرگرده گربه منم رفته???

3
1
الهام
الهام
1 سال قبل
پاسخ به  پری مهربان

گربه من عقیم شده هست ولى دو روزه که رفته و نیومده دارم روانى میشم

سمانه تقی نژاد
سمانه تقی نژاد
2 سال قبل
پاسخ به  هطی

گربه من همین حدوداست سنش، کلا هم تو خونه بوده از اول تولد، ی بار رفت بیرون و بعد ده روز پیداش شد، اونم اتفاقی رو دیوار همسایه دیدمش وگرنه خودش نیومد خونه. اما دو کیلو لاغر شده بود و حسابی هم ترسیده و داغون بود. معلوم بود ک خیلی بهش سخت گذشته. من هر شب صداش میکردم و شاید همین باعث شده از محدوده محل خارج نشه.

4
1
کیتی
کیتی
1 سال قبل
پاسخ به  هطی

گربه ی نرم از بچگی تو خونه و حیاط بود یه شب باد میزد رفت و نیومد خونمونو عوض کردیم چندماه بعد رفتیم اون سره شهر بعد ۲۷ماه پیدامون کرد واقعا معجزه بود تا اسمشو صدا کردم اومد جلو و شروع کرد ناله و چنگ زدن مثل موقعی ک شیر میخورد، انگار داشت برام تعریف میکرد بهش چیا گذشته خداروشکر سالم و سلامت پیشکونه گربه ها از پس خودشون برمیان البته گربه ی ما هم لاغر شده بود هم یکم حالت چهرش عوض شده بود اینقد ک سختی کشیده بود فوقالعاده ترسو بود ما فکر میکردیم مرده هرروز گریه میکردم… بیشتر بخوانید

Soude
Soude
10 ماه قبل
پاسخ به  کیتی

سلام ،،گربه نازمن من نزدیک چهل روزه گم شده
خیلی نازوخوشگل واندام ظریفی داشت ازنوزدای من بزرگش کرده بودم وخواهروبرادراهم داره
تازه یک سالش شده بودوبمن خیلی وابسته بودوقتی منومیدیدصداهای نازی ازخودش درمیاوردسعی میکردبامن حرف بزنه
بخدادارم دق میکنم دعاکنیدگربه منم پیداشه ،،همش چشم به دره ک بیاد
ازشانس بداون شبی ک رفت بیرون هفت روزروزشب بارون شدیدی گرفت میترسم بلایی سرش اومده باشه یااون باروناباعث شده راهشوگم کنه یاگربه های دیگ دنبالش کردن راهشوگم کرده خلاصه نمیدونم چ بلایی سرش اومده،،الان نزدیک چهل روزه،،کاش پیداش بشه??

سونیا
سونیا
1 ماه قبل
پاسخ به  هطی

بله نگران نباش برمیگرده

هطی
هطی
3 سال قبل

سلام.ایا کسی بوده گربه نر ۲ساله اش به خونه برگرده/بعد ۳روز گم شدن؟؟ممونم

Wallflower
Wallflower
2 سال قبل
پاسخ به  هطی

اگر گربتون تو حیاط بزرگ شده و همیشه آزاد بوده احتمال برگشتش هست…گربه نر یک ساله ام تو سن تقریبا ۷ماهگی هفته ای شاید یکی دو بار می اومد بعد یک ماه به این روال بود که بعدش برگشت چند ماهی کلا تو حیاط بود الان دوباره رفته و ۴روزه نیومده .. معمولا برمیگردن بر نگشتنم براشون دعا کنید که سالم باشن… به هر حال باید آزاد باشن

11
Rose
Rose
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من دیروز اومدم خونه مادربزرگم شب که شد چون گربه ام سیاه سفید بود و یک گربه ی دیگه سیاه بود مادر بزرگم می خواست گربه سیاه رو فراری بده اشتباهی با جارو گربه ی من زد الان هر کاری می کنم پیداش نمی کنم خیلی ناراحتم تا یک هفته می شه خریدم بچه است?

Elham
Elham
3 سال قبل

سلام‌ من ۲ تا گربه دارم که جفت همن مایا و موکا همیشه ۲ تایی بیرونو نگاه میکردن از پنجره ولی از به حدی جلوتر نمیرفتن امروز برای ۱ ساعت تنها بودن دیدم مایا به کل ناپدید شده انگار آب شده رفته تو زمین قلاده ام داره ۶ ماهشه خیلی ریزس منو باباش نه خواب داریم نه خوراک کل کوچه های اون دوروبرو زیرو رو کردیم ولی نیست اعلامیه ام چسبوندیم داریم دیوونه میشیم دخترم خیلی ام خوشگله برمیگرده پیشمون راه رو یادش میمونه آیا؟

5
1
Hasti.jahangirj
Hasti.jahangirj
3 سال قبل

سلام من گربم امروز از ساعت شش تا الان کم شده ، ما یه کربه داشتیم نر و سیاه و یکی دیگه هم ولی ماده امروز آوردیم خونه که تنها نباشه ولی بعد از اینکه بردیمش حمام نزاشت خشکش کنیم و رفت زیر مبل و بعد رفتم سر کوچه خرید که وقتی برگشتم نبودش ، همه جارو هم کشتم ولی نیست اصلا ، تروخدا یه راهکار بگید. ممکنه اون موقعی که من خواستم برم بیرون از لتی پام رد شده باشه و من ندیده باشمش الان جواب صاحبش رو چی بدم ؟ خیلی دوسشون داشت و بهمون اعتماد کرده بود… بیشتر بخوانید

....
2 سال قبل

سلام ببخشین گربه من تو حیاط همسایه مون افتاده و امشب شب چهارمش هست که نه آبی خورده نه غذا
امکانش هست تا فردا زنده بمونه
تازا حیاط رو آب کشیدن

2
1
Aylar
Aylar
1 سال قبل
پاسخ به  ....

برو‌در بزن گربه تو نجات بده راهکار چی میخوای

حمید رضا
حمید رضا
2 سال قبل

سلام گربه من از بدو تولدش تا به امروز که ۴ سال میشه با مازندگی میکرد و هرروز بیرون میرفت و برای خواب و غذا به خونه بر میگشت ولی متاسفانه الان ۱ هفتس که رفته و نیومده. جایی نیست که نگشته باشم. دو سال پیش هم ۳ روزه رفت. این عادیه یا نه؟ ممنون

1
2
Mmm
Mmm
2 سال قبل
پاسخ به  حمید رضا

بعد سه روز برگشت؟؟

Aysan
Aysan
2 سال قبل

سلام من گربم ۳ ساعت پیش تقریبا از ساعت ۱۱ گمشده نیست هرچی تو خونه گشتم نیست بیرون کوچه ها رو گشتیم نبود ۳ سالشه پرشین خونگی هستش
چیکار کنم ??همه جای خونه و پارکینگ ها رو گشتیم نیست ؟؟؟؟ برمیگرده ؟؟

Narges
Narges
2 سال قبل

گربه ی من تو حیاط و تغریبا ۴ ماهشه و ۵ روزه رفته و هنوز دارم گریه می کنم ترو خدا بگید چجوری پیداش کنم???

فافا
فافا
2 سال قبل

سلام اسم گربه ی من شیر شاه سه سالشه،چون توی روستا زندگی میکنم تو خونه حبسش نمیکنم اجازه میدم بره بیرون گشتو گذار ظهر که میشه برمیگرده خونه کلا ناهارو شامشو پیش خودم میخوره ولی هیچ وقت بی خیال جوجه و مرغ خوردن نمیشه الان سه روزی هستش که پیداش نیست فک کنم بلایی سرش اومده خیلی نگرانشم همه جا رو دنبالش گشتم ولی نبود?نمیدونم چیکار کنم??

1
1
پری
پری
2 سال قبل
پاسخ به  فافا

سلام گربتون برگشت؟

Uosof
Uosof
2 سال قبل

من گربم امروز ساعت هشت رفته ولی هنوز برنگشته در منطقه راستی قاسم اباد و دکتر حسابی مشهد

Freak
Freak
2 سال قبل

من جدیدا بخاطر مسائلی مجبور شدم به یه شهر دیگ برم برای یه مدت و خب گربم همون شب اول ک اومدیم اینجا رفت نمیشه گفت فرار کرد چون توی حیات بخاطر حساسیت خونواده میزبان بهش غذا دادم ولی وقتی برگشتم تا ظرفشو جمع کنم رفته بود الان یک روز و نصفیه که نیست خیلی نگرانشم

پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  Freak

خب عزیزم توخونه جدیدمحله جدیدتوحیاط ولش کردی طفلی ترسیده رفته دنبال خونه ومحله خودش نبایدرهاش میکردی گربه حیون کنجکاویه ودنبال قلمروخودش

علی
علی
2 سال قبل

گربه من امشب ۲۵/۴/۱۴۰۰ مثل همیشه میخواست از اپارتمان خارج بشه وبره پائین اپارتمان در محدوده خودش بازی کنه ومن در رو براش باز کردم ورفت نیم ساعت بعد باز اومد تو خونه وبارز رفت ودیگه پیداش نشد این بار اوله که گم میشه از سه سال بیشتر داره عقیمش نکردم وقبل عید که محل دیگه ای بودیم با یک ماده جفت گیری هم کرد.ز پنج ماهی هم که به محل جدید اومدیم اگر دیر میکرد حد اکثر نیم ساعت بود.دارم دیوونه میشم.یعنی پیدا میشه؟

2
2
تیردادخدایار
تیردادخدایار
2 سال قبل

درود گربهء ما دوسآل و نیم سن داره و عقیم هم شده. اما هرگز محدودش نکردیم و هرکجا خوایته رفته و برگشته . درخونهء من بدنیا اومده و هیچ محدودیتی هم نداشته. الان دوهفته ست که نیومده و داریم دیوانه میشیم. حیوانی نبوده که بیردن نرفته باشه. بسیار زرنگ و باهوش بود. کلی از گربه های کوچه هم باهاش دوست بودن. ولی دوهفته ست رفته. میتونید کمکی بکنید

تارا
تارا
1 سال قبل

سلام من گربمو خواستم ببرم دامپزشکی تو ماشین از باکس دراومده بود متوجه نشدیم در رو باز کردیم فرار کرد با توجه به اینکه محل قلمروش نبوده چطور پیداش کنم؟

منا
منا
2 سال قبل

گربه من یک سالشه. هیچوقت از خونه خارج نشده، امروز اهمدیم خونه پیداش نکردیم. همه جا رو گشتیم نبود. دوستانی که گربه خونگی داشتن و تجربه مشابه داشتن، گربه هاتون برگشتن یا نه؟ پیداشون کردید؟ دارم دق میکنم ، نمیدونم دیگه کجا رو بگردم، خیلی مظلوم و توسوئه، میترسم مرده باشه ?

منا
منا
2 سال قبل

گربه من یک سالشه. هیچوقت از خونه خارج نشده، امروز اومدیم خونه پیداش نکردیم. همه جا رو گشتیم نبود. دوستانی که گربه خونگی داشتن و تجربه مشابه داشتن، گربه هاتون برگشتن یا نه؟ پیداشون کردید؟ دارم دق میکنم ، نمیدونم دیگه کجا رو بگردم، خیلی مظلوم و توسوئه، میترسم مرده باشه ?

مونا
مونا
2 سال قبل
پاسخ به  منا

بر میگرده عزیزم اکثرشون این کارو می کنن

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  مونا

گربه من نزدیک یک سالشه بیست روزه رفته قیافه خیلی نازوظریفی داشت وبشدت به من وابسته بودوترسو،،،ینی احتمال این هس دوباره برگرده؟؟؟؟؟؟??? خیلی نگرانشم بیشترازیکی دوساعت بیرون نمیموندمیگن احتمالاماشین زده یاتوسط دیگرگربه هازخمی شده وبعدش مرده دارم دق میکنمکاش برگرده

مونا
مونا
2 سال قبل

سلام گربه من نزدیک یک ماه نیومد خونه همه محل رو گشتم کسی ندیده بود و صداش می کردم جواب نمی داد .بعد برای زایمان اومد خونه غذا خورد و چند روز بعد رفت !اتفاقی دیدم توی خونه ی نیمه کاره زندگی می کنه رفتم گرفتمش اوردم خونه . خوشحال بود تو خونه س ولی نمی دونم چرا رفته بود !!گربه تون بر می گرده میاد قصه نخورید.

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  مونا

گربه من نر نزدیک یک سالشه بودخیلی ترسووقیافیه ی نازو ظریفی داشت الان بیست روزه نیستش میگن دنبال جفت رفته ولی اون هیچ وموقع زیادازخونه دورنمیشد
ودرضمن گربه های ماده هم تواطرافش بودن میتونس بااونا جفت گیری کنه دارم دق میکنم وهرروزگریه میکنم??? خیلی به من وابسته بودوی جوریایی باآدم حرف میزدبنظرتون برمیگرده؟؟؟

آدی
آدی
2 سال قبل

گربه من چن روزه رفته… چن روزی باهاش مهربون نبودم.. کاش برگرده خیلی ناراحتم

لیلا
لیلا
2 سال قبل
پاسخ به  آدی

من گربه ام از چهار هفتگی ک مادرش گذاشت رفت تو خونه بزرگ کردم الان یک سال و چهار ماهشه البته چند باری رفت بیرون اما گربه های محل اذیتش کردن ترسید حتی تو پارکینگم بدون من نمیرفت.. فقط هوا ک گرم شده بود در خرپشته را باز میذاشتم میرفت پشت بوم چون هیج گربه ای نمیاد ما طبقه دومیم..تا اینکه دیروز صبح بی تابی کرد در و باز کردم بره تو راه پله اما بعدش غیب شد رفتم بیرون حدود ظهر برگشتم دیدم اومده شبم باز میو کرد در و باز کردم رفت راه پله الان ۱۲ ساعته ازش… بیشتر بخوانید

الی
الی
2 سال قبل
پاسخ به  لیلا

سلام گربتون برگشت؟دقیقا شرایط شما مثل منه

ریحنانه
ریحنانه
2 سال قبل

سلام ببخشید گربه من خیابونی بود یک هفته داشتمش
چند بار موقیعت فرار داشته اما فرار نکرده بود الان ممکنه برگرده خیلی دوسش داشتم ۲ماهش بود

mehdi gamer
mehdi gamer
2 سال قبل

گربه ی من ۳ ماه هست که برنگشته وقطر یک روز امد و رفت لطفا کمکم کنید

ارشیا
ارشیا
2 سال قبل
پاسخ به  mehdi gamer

گربت کی اومد؟منظورم اینه که چقدر گذشت تا برگشت و دوباره رفت؟من گربم دوماهه هیچ اثری ازش نیست و خیلی داغونم. تازه کنکوریم هستم اصلا انگیزه درس خوندن ندارم

Soude
Soude
9 ماه قبل
پاسخ به  mehdi gamer

سلام ،،گربه ی شمابعدازچن ماه برگشت ورفت وچن سالشه بود؟؟چون گربه ی منم دوماه ونیمه برنگشته ونزدیک یک سالش بودخیلی هم ترسوومهربون ونازبود

Soude
Soude
9 ماه قبل
پاسخ به  mehdi gamer

سلام بعدازچن وقت رفتن اومدوبرگشت؟ ،،چون گربه من نزدیک سه ماهه رفته نیومده

ناني
ناني
2 سال قبل

سلام گربه من یکساله ماده و عقیم هستش ، امروز ٣ روزه که نیست و رفته، انگار اب شده رفته تو زمین، همه جارو گشتم صداش کردم اما انگاری همچین گربه ای اصلا وجود نداشته، یکسال بود پیش من بود اب و غذا خونه میخورد واسه بازی هم گاهی حیاط میرفت. گربه عقیم ماده دنبال جفت ممکنه بره؟ اگه کسی اطلاعی داره در این مورد بگه لطفا

هانیه
هانیه
1 سال قبل
پاسخ به  ناني

گربتون برگشت؟ گربه منم ماده است و عقیم شده دو روزه رفته نمیدونم بلایی شاید سرش اومده، همیشه تو حیاط همسایه پرسه میزد ولی الان دو روزه ندیدمش

سوسن
سوسن
2 سال قبل

گربه من همیشه میرفت بیرون برمیگشت.شبا میرفت بیرون روز برای غذاخوردن برمیگشت. گربه زرده الان دوروزه برنگشته یعنی پیدامیشه

پت خرید
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  سوسن

احتمال داره بعد از چند روز مجدد برگرده

سوسن
سوسن
2 سال قبل
پاسخ به  پت خرید

درسته !رفت بعد پنج روز برگشت دروبازنزاشتم .تااینکه بعد ده روز در خونه بازموند رفته یک هفتست نیومده! فقط میخوام بدونم چندروزگرسنگی تشنگی دووم میاره؟ وآیا میتونه اگه برنگشت باگربه های بیرون خودشو تطبیق بده زندگیشو ادامه بده

سهیل
سهیل
2 سال قبل

گربه منم یه گربه پلنگی۴ماهه ست که یه زنگوله توی گردنشه چشمای درشتی داره صورتش ازوسط پیشونی به سمت دوطرف صورتش بشکل هشتی سفیده.
اسمش فندق خیلی هم ترسوء ازآدمابشدت میترسه خیلی نگرانشم به کسیکه پیداش کنه وتماس بگیره مژدگونی خوبی میدم.

سهیل
سهیل
2 سال قبل

درضمن آگهی گم شدن فندق مربوط به استان گیلانه شهرستان صومعه سراروستای سه شنبه وازدیشب فندق بیخبررفته

مانی نوروزی
مانی نوروزی
2 سال قبل

سلام. دوستان عزیز. پیام‌های تک تکتون رو خوندم. حتی پیام‌هایی که مربوط به چند سال قبل بوده و حتی ممکنه کسایی که نوشتن الان دیگه یادشون رفته که یه زمان چقدر ناراحت گم شدن گربه خودشون بودن‌. من دانشجوی ترم آخر دامپزشکی هستم و همچنین مادرم دامپزشک هست. خیلی زیباس این احساس که بین شما و گربه های بازیگوش بوجود میاد و شبیه به هیچ حس دیگری نیست. امیدوارم کسانی که این پیام رو میخونن و نکاتی که رو که میگم با دقت انجام بدند. اولین نکته ای که باعث میشه گربه ها به فکر ترک همیشگی منزل شما بکنند… بیشتر بخوانید

پری
پری
2 سال قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

هی امروز و فردا کردم واس عقیم کردنش تا رفت???کاش فقط بدونم سالمه همیییین.خیلی نگرانشم

4
1
مهسا
مهسا
1 سال قبل
پاسخ به  پری

گربتون پیدا شد؟
منم همش همین کارو کردم و الان فقط دارم به حال حماقت خودم زار میزنم

پت خرید
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

ممنون از نظر شما آقای دکتر

سمانه
سمانه
2 سال قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

من عقیمش کرده بودم، مبل و تشک و اسباب بازی های اختصاصی خودشو هم داشت، سیگاری نداریم اصلا، بچه کوچیک هم همینطور، خونه مون همیشه آرومه، کلی هم بستنی گربه و تشویقی بهش میدادم همیشه اما بازم رفت. ده روز کامل گم شد تا این ک اتفاقی تو محل دیدمش و اوردمش خونه. کلا گربه ها رو نمیشه خیلی خونگی کرد، ب محض این ک فقط ی بار در باز باشه حتما میرن.

10
لیلا
لیلا
2 سال قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

سلام ببخشید یه سوال داشتم مگه عقیم کردن برای این نیست که دیگه بچه دارنشن یعنی اون غریزه جنسی رودارن ؟؟فقط امکان داره کمتر بشه؟؟

جمال
جمال
1 سال قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

سلام دوست عزیز من گربه ام قبلا اگه صبح بیرون میرفت شب برمی گشت خونه قبلا دو روز رفت بیرون و روز سوم برگشت خونه ولی الان شش روزه که بیرون رفته و اصلا برنگشته از همسایه روبرو که گاهی اوقات خونه شون میرفت هم سراغ شو گرفتم
از بچه های همسابه هم سوال کردم گفتن گفتن ندیدیمش آیا ممکنه دوباره برگرده؟

جمال
جمال
1 سال قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

سلام دوست عزیز من گربه ام قبلا اگه صبح بیرون میرفت شب برمی گشت خونه قبلا دو روز رفت بیرون و روز سوم برگشت خونه ولی الان شش روزه که بیرون رفته و اصلا برنگشته از همسایه روبرو که گاهی اوقات خونه شون میرفت هم سراغ شو گرفتم
از بچه های همسابه هم سوال کردم گفتن گفتن ندیدیمش آیا ممکنه دوباره برگرده

مینا
مینا
5 ماه قبل
پاسخ به  مانی نوروزی

سلام. گربه من نر بود. توی خونه بود همیشه. خیابونی البته.
همیشه احساس امنیت میکرد. تا اینکه گربه ماده دو تا بچه آورد تو حیاط. بعد از سه روز اونم از خونه رفت و دیگه برنگشت. الان دو روز میشه. یعنی برمیگرده؟ من باید چکار کنم؟

کاظمی
کاظمی
2 سال قبل

با اجازه آدمین ……….
گربه ما پارسال تابستون چهار تا بچه به دنیا آورد و بعد از دو ماهگی بچه هاش یکدفه غیب شد و تا امروز هیچ خبری ازش نداریم …گربه DHS (سفید ،خاکستری ،نارنجی) دو ساله (بغل بینی یک خال خاکستری)خیلی مهربون و دستی هست، خواهشا کسی اگر حوالی (شهرک الهیه کرج و شرکت رنوس و اطراف) مشاهده کرده و یا پیدا کرده و نزدش هست، خواهشا با شماره ۰۹۱۲۳۶۷۱۹۰۸ تماس گرفته و مژدگانی خوبی هم دریافت کند…..و اگر هم عادت به شما کرده ، فقط برای آخرین بار، یکبار میخواستیم ببینیم….ممنون از شما و سایت خوبتون

Sana
Sana
2 سال قبل

سلام گربه من ساعت ۸ شب رفت پارکینگ البته همیشه میره ولی تا صداش میکنیم برمیگرده اما امشب رفته بود زیر ماشین هرکاری کردیم نیومد بعد رفتیم بالا گفتیم خودش میاد دیگه ولی دوباره رفتم پایین دیدم نیست:) همه جارو گشتم نبود و خب هیچی نخورده بود الان گشنه هستش بیرونم خیلی سرده خیلییی نگرانشم توروخدا بگید برمیگرده یا نه

انیتا
انیتا
2 سال قبل
پاسخ به  Sana

سلام اینطور که من نتیجه گیری کردم گربه ها بخصوص گربه های نر بعد از مدتی میروند ‌دیگر برنمی گردند منتظرشان نباشید گربه من هم از دیشب که رفت پشت بام دیگر نیامد
اینها بیشتر نژاد dash هستند و محیط خیابان را دوست دارند

2
4
کیمیا
کیمیا
2 سال قبل
پاسخ به  انیتا

کاملا اشتباه نتیجه کردی !! گربه ی نر اگه یسال هم با صاحبش زندگی کرده باشه برمیگرده . ممکنه سه روز تا یه هفته غیب بشه . ولی محدوده رو ترک نمیکنه به راحتی میشه پیداش کرد .

Aylar
Aylar
1 سال قبل
پاسخ به  کیمیا

کی میگه گربه ی من نر عقیم شده ست ۲۲ روزه که نیست?همه جارو زیرو رو کردیم حتی کسی ندیدش

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  کیمیا

سلام ،گربه ی نرمن نزدیک یکسالشه جسه ی ظریف ونازی داشت درعین حال ترسوخیلی بمن وابسته بود یه جورایی بامن حرف میزد??
الان درست بیست روزه نیست
میگن دنبال جفت گیری رفته ولی اون همون روزی ک رفت قبلش خیلی ساکت وآروم توحیاط نشسته بودوضمنا گربه های ماده هم تواطراف بودمیتونس بااوناجفت گیری کنه بنظرتون اومیدی هس برگرده همه میگن یاماشین زده یازخمی وچیزی شده مرده برنگشته??
بنظرتون زندس وبرمیگرده؟؟دارم دق میکنم

Soude
Soude
11 ماه قبل
پاسخ به  کیمیا

سلام گربه من نزدیک یکسالشه و یک ماهه نیستش،خیلی بمن وابسته بودهرجامیرفت فوری برمیگشت تنهانبود توخونه خواهروبرادرهم داشت ولی این بمن خیلی وابسته بودمنم همینطورخیلی نازوملوس ومهربون بوددارم دق میکنم که چرااونی روک بیشتردوست داشتم واونم بمن وابسته بودگم شده ???

پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  انیتا

اره من یه گربه سیاه نرم داشتم رفت ک بره الانم حنایم رفته چندروزه اونم نربودهمچیم توخونه براش محیابودنمیدونم چرامیرن خداکنم سالم باشه فقط خهلی داغونم دیگه سمت هیچ حیونی نمیرم ???

vampie
vampie
2 سال قبل

من گربم از زمان تولدش پیشم بود و الان ۶ روزه که نیستش و من خیلی نگرانشم بعضیا هم میگن مرده اما امید وارم زنده باشه و برگرده

انیتا
انیتا
2 سال قبل

سلام من در سعادت اباد محدوده کوی فراز زندگی میکنم گربه ام خاکستری رنگه یک پا سفید ویک پایش خاکستری هست جلوی سینه اس سفید سه روزه در اپارتمان باز مونده رفته روی پشت بام دیگر بر نگشته دخترم تز شدت ناراحتی بیمار شده لطفا اگر کسی اخیر داشت به من پیام بدهید مژدگانی دریافت کنید

مهرزاد
مهرزاد
2 سال قبل

دوستان گربه های خونگی به علت نابلد بودن و ندوستن قوانیین طبیعت و قلمرو هرحیوان مال خودشه و دیگران اجازه ورود ندارن وارد محدوده اونها میشن و گربه های خیابونی به علت قلدر بودن مورد حمله قرار میدن و حیوان خونگی هم جز فرار کردن راهی ندارن انقدر که از خانه دور میشن وقتی به جای امن رسیدن تازه متوجه میشن گم شدن و خیلی از اونها در حین همین تعقیب و گریزها موقع عبور از عرض خیابان ها متاسفانه ماشین ها زیرشون میکنن و…… شخصا چند روز پیش همچین داستان غم انگیز و فراموش نشدنی رو تجربه کردم که… بیشتر بخوانید

پری مهربان
پری مهربان
1 سال قبل
پاسخ به  مهرزاد

ای وای منم همین فکرمیکنم یهوتوکوچه خیابون شلوغی ماشین هول میکنن ممکنه بمیرن توشوک وفرار???

پارسا
پارسا
2 سال قبل

سلام گربه من? اسمش تام است قبلنا وقتی می رفت بیرون بیشترین وقتی که بود یک روز است اما ۲هفته است بر نگشته? مشخصاتش رو میدم دیدنش اطلاع بدین

یک بچه گربه که خیلی کوچک نیست طوسی با خط های سیاه و اگر باهاش مهربان باشید می زارد نازش کنید اگر پیدایش کنید جایزه خیلی خیلی خوبی می دهم

پوریا
پوریا
2 سال قبل

الان گربه من ۲ هفتس گم شده ولی اصلا تو محله خودمون گم نشده یه جای دیگه گم شده، به نظرتون گربه پس از ۲ هفته هنوز تو همون منطقه هست که من دنبالش بگردم؟

Cat
Cat
2 سال قبل

گربم دیروز گم شد دارم میمیرم تنها کسی که دارم و همخونم بود

10
امیر
امیر
2 سال قبل

سلام گربه من یک ساله که دارمش دختر هم هستش.تازه گیا حامله شده فکر کنم اخرایه زایمان هستش الان هم دو هفته نیستش گربه بیرونی هم هستش هم میاد خونه هم میره بیرون بعد میاد.آیا گربه من میاد.

سوسن
سوسن
2 سال قبل

گربه من زرد نرخونگی دوسال ونیمشه که بهش غذای خشک وجگر میدادم.قبلا میرفت روزبعد میومد تااینکه دیرکرد تصمیم گرفتیم دروبازنکنیم بره .باراول دربازبود رفت پنج روز بعد گرسنه وخسته برگشت .الانم شش روزه رفته هنوزبرنگشته .تاچه مدت منتظرش باشم یعنی پیدامیشه؟ وچندروز گرسنگی یاتشنگی دووم میاره؟ آیااگه مسیرشو گم کرده میتونه مثل گربه های خیابون زندگیشو کنه؟

آرز و
آرز و
2 سال قبل
پاسخ به  سوسن

سلام..جگر برای گربه ضرر داره

2
1
پریسا
پریسا
2 سال قبل

چون گربم فحل شد مجبور شدم احازه بدم بره بیرون ۵ روز فقط تو حیاط بود ۲روز غیبش زد و ولی برگشت ولی این باعث شد وقتی دوباره رفت فکر کنیم خودش بر میگرده ولی رفت و الان ۲۰ روزه که نیومده و ترس اینو دارم که مرده باشه

محمد طاها
محمد طاها
2 سال قبل

من این گربه را خیلی دوست دارم

محمد طاها
محمد طاها
2 سال قبل

گربه من گمشده است حالا من چه کار کنم

202
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x