اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
حیوانات خانگی در پناهگاه

به سرپرستی گرفتن حیوان های پناهگاه به جای خریدن حیوانات جدید!

به سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی از پناهگاه حیوانات

آگاهی از مراکز نگهداری توله سگها کمک می کند کسانی که به دنبال یک حیوان خانگی جدید هستند را تشویق می کند که سرپرستی یک سگ و گربه در پناهگاه را قبول کنند، نه اینکه این حیوان را بخرند.

در حالی که پرورش دهندگان معتبر این حیوانات، به دقت مراقب حیواناتی که پرورش می دهند هستند، این مراکز نیازهای حیوانات را در اولویت قرار نمی دهد. این حیوانات نه تنها اغلب در شرایط نامناسبی زندگی می کنند، بلکه معمولا بیش از حد هم بارور می شوند. بعلاوه این موسسات هنگام پرورش این حیوانات، شرایط ترجیحی زندگی آنها را در نظر نمی گیرند.

در نتیجه بر تولید مثل این حیوانات به خوبی نظارت نمی کنند و نقایص ژنتیکی در آنها گسترش می یابد. این موسسات، خیلی زود بچه های تازه متولد را از مادرشان جدا می کنند. بیماری، سوء تغذیه و مشکلات رفتاری در این حیوانات به شدت رایج است. بیشتر وقتها این موسسات از تزریق واکسن به حیوانات هم صرف نظر می کنند.

جالب است بدانید: حقوق حیوان در اسلام و اهمیت حقوق حیوانات در فقه اسلامی

سگ هایی در پناهگاه حیوانات خانگی

مراکز نگهداری توله سگها کمک می کند کسانی که به دنبال یک حیوان خانگی جدید هستند را تشویق می کند که سرپرستی یک سگ و گربه در پناهگاه را قبول کنند، نه اینکه این حیوان را بخرند.

پرورش دهندگان مسئول 

پرورش دهندگان مسئول، سوابق کاملی از حیوانات را نگهداری می کنند. آنها همچنین لانه های این حیوانات را بهداشتی نگه می دارند. آنها انتظار دارند که شما هم به وضعیت حیوانات و امکانات آنها اهمیت دهید. حیوانات این پرورش دهندگان مسئول، از مراقبت های دامپزشکی با کیفیتی برخوردار هستند. اگر این پرورش دهندگان باور نداشته باشند که خریدار حیوان از او به درستی مراقبت می کند، حیوان را به او نمی فروشند. همچنین پرورش دهندگان خوب خریداران را ملزم می کنند تا در صورت بروز اتفاقی که مراقبت از حیوان را مختل کند، حیوان را به آنها باز گردانند.

جالب است بدانید: نکات مهمی که باید قبل از پذیرفتن مسئولیت سگ ها بدانید

 

پناهگاه های مجاز حیوانات خانگی برای سرپرستی حیوان خانگی

پناهگاه ها حیوانات ولگرد و تسلیم را تحویل می گیرند. آنها واکسن های حیوان را در زمان مناسب تزریق می کنند و مراقبت های دامپزشکی لازم برای هر حیوان را به عمل می آورند. آنها همچنین بر روش پرورش حیوان توسط خانواده های تحویل گیرنده، نظارت می کنند و برای ب سرپرستی گرفتن حیوان می توانید به آنجا مراجعه کنید. مشابه موسسات پرورش حیوانات، پناهگاه ها هم امکاناتی برای حیوانات مهیا می کنند. با این حال آنها تعداد کمی پرسنل استخدام می کنند و بخش عمده ای از نیازهای خود را از طریق همکاری داوطلبان و حمایت های مالی مردمی تامین می کنند.

بسته به اختیار پناهگاه، حیوانات تا زمان پذیرفته شدن توسط یک داوطلب، در آنجا می مانند. پناهگاه های دیگر تعداد روزهای مشخصی را برای واگذار کردن سرپرستی این حیوانات در نظر می گیرند. هنگامی که تعداد روزهای مشخصی سپری می شود، آن پناهگاه معمولاً باید این حیوانات را از بین ببرند. بسیاری از حیوانات موجود در پناهگاه ها، حیواناتی هستند که در موسسات تولید حیوانات برای فروشگاه های حیوانات خانگی پرورش می یابند و یا به صورت آنلاین به فروش می روند.

ضروری است که جهت خریداری یک حیوان، تفاوت ها را بدانید و عضو جدید خانواده خود را مسئولانه انتخاب کنید. علی رغم اینکه ممکن است فکر کنید که با خرید حیوان، او را از شرایط بد نجات می دهید، خرید این حیوانات از چنین موسساتی، فقط باعث رونق تجارت و کسب و کار آنها می شود.

جالب است بدانید: نحوه مراقبت از توله سگ تازه متولد شده

پناهگاه حیوانات خانگی

بسته به اختیار پناهگاه، حیوانات تا زمان پذیرفته شدن توسط یک داوطلب، در آنجا می مانند.

چگونه می توان از سرپرستی حیوان خانگی حمایت کرد

اگر به دنبال حیوان خانگی جدید هستید، سرپرستی یک حیوان را که در یک پناهگاه زندگی می کند، قبول کنید. حتی حیوانات با نژاد خاص نیز در پناهگاه ها پیدا می شوند. بسیاری از مردم علی رغم اینکه برای پذیرش مسئولیت و سرپرستی یک حیوان آمادگی ندارند، این مسئولیت سنگین را قبول می کنند.

پروژه روز آگاهی از مراکز تولید توله سگها، ابتکار عملی برای گسترش هوشیاری مردم از وجود چنین حیواناتی و آموزش مردم جهت کمک به پایان فعالیت های موسسات تولید این حیوانات بوده است. سرپرستی حیوان خانگی مثل سگ کمک می کند کسی برای فروش سگ ها دست به پرورش آنها در شرایط وخیم نزند.

 

منبع: PETMD

پت خرید را دنبال کنید :‌
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری

سحر یکی از نویسنده های فعال مجله پت خرید است که مطالعات زیادی در زمینه حیوان های خانگی و مخصوصا سگ و گربه داشته و تجربیاتش در این زمینه را با ما به اشتراک می گذارد. سحر به زبان انگلیسی علاقه مند است و با مطالعه مطالب به روز در مورد حیوان های خانگی، بهترین مطالب را گلچین کرده و ترجمه می کند

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] به سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی از پناهگاه حیوانات […]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x