فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
عکس گرفتن با حیوان خانگی

نکاتی در مورد عکس گرفتن با حیوان خانگی که عکس هایتان را خاص می کند

​عکس گرفتن با حیوان خانگی اصلا کار آسانی نیست. اما این مساله نباید باعث شود شما از عکس گرفتن با حیوان خانگی خود منصرف شوید و عکس های زیبا با حیوان خانگی خود را با دنیا به اشتراک نذارید. دفعه بعدی که می خواهید همراه با حیوان قشنگتان عکس بگیرید به نکاتی که در این مقاله از پت خرید به آن اشاره می کنیم توجه کنید. مطمئن باشید عکس هایتان این بار خاص تر و زیباتر از قبل خواهد بود.

زنی که با سگ خود سلفی می گیرد

عکس گرفتن با حیوان خانگی سخت در عین حال ساده خواهد بود

شاید برایتان جالب باشد بدانید: کرونا و حیوانات خانگی، مراقبت از حیوانات خانگی در زمان شیوع کرونا

۱٫ حیوان را به زور مجبور به عکس گرفتن نکنید

مجبور کردن حیوان خانگی برای عکس گرفتن باعث ناراحت شدن آن می شود. این کار باعث می شود حیوان شما تکان بخورد‌ و عکس خراب شود. گرفتن عکس در این حالت سخت است و ممکن است نتوانید عکس خوبی بگیرید. سعی کنید کنار حیوان خانگی خود زانو بزنید و آن را آرام کنید. حتما لازم نیست برای گرفتن یک عکس قشنگ او را در آغوش بگیرید و فشارش دهید! می توانید در حالت اینکه کنار او نشسته اید یک عکس طبیعی زیبا بگیرید. قرار نیست در همه عکس ها حیوان شما به دوربین زل بزند! بگذارید راحت باشد و هر کجا را که می خواهد تماشا کند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید: حس همدردی در سگ ها؛ آیا سگ ها می توانند با احساسات همدردی کنند؟

 

۲٫ حیوان خانگی خود را به این کار تشویق کنید

در یکی از دستانتان یک خوراکی خوشمزه یا وسیله بازی مورد علاقه حیوان خانگی خود را قرار بدید. دست خود را بالاتر از ارتفاع دوربین بگیرید. این کار باعث می شود توجه حیوان خانگی شما جلب شود. به محض اینکه عکس گرفتید خوراکی یا اسباب بازی را همراه با محبت زیاد در اختیار حیوان خانگی خود قرار دهید.
نکته: برای سگ ها و گربه ها می توانید از تشویقی  های مخصوص آنها استفاده کنید که علاقه زیادی به آنها دارند.برای خرید تشویقی سگ و خرید تشویقی گربه می توانید از فروشگاه پت خرید کمک بگیرید.

 

۳٫ خیلی سریع عکس بگیرید

حیوانات خانگی معمولا حوصله انتظار کشیدن ندارند. برای عکس گرفتن سعی کنید در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. اگر دوربین شما قابلیت گرفتن عکس های پیاپی را دارد از این قابلیت استفاده کنید. با این قابلیت در چند ژست هنگام سرگرم کردن حیوان خانگی خود عکس های زیبایی خواهید گرفت.

پت خرید را دنبال کنید :‌
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x