اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
سگ سفید و قهوه ای در باکس دو رنگ ط.سی تیره و روشن

راهنمای خرید بهترین باکس برای سگ و لوازم جانبی آن

هر موجود زنده ای به فضای خصوصی خود نیاز دارد. جایی که بتواند در آن استراحت کرده و انرژی از دست رفته خود را بازیابی نماید. این موضوع شامل حیوان خانگی شما هم می شود. به همین دلیل باکس سگ یا جعبه حمل سگ یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید به او هدیه بدهید. اگر سگ شما یک باکس راحت داشته باشد، این باکس می تواند مکانی امن و مطمئن برای او باشد. همچنین این وسیله، یک ابزار آموزشی مفید می باشد. برای دریافت اطلاعات در مورد خرید بهترین باکس برای سگ، با این مقاله از مجله پت خرید همراه باشید.

 

رابطه مشخصات ظاهری حیوان و خرید بهترین باکس برای سگ

شناخت درست سگ به شما کمک می کند تا یک باکس امن و راحت برای او انتخاب کنید. چند سوال وجود دارد که هنگام خرید باکس حمل سگ برای سگ خود، باید از خود بپرسید.

 

  • اندازه سگ شما چقدر است؟

هنگام انتخاب و خرید بهترین باکس برای سگ، مهمترین فاکتور اندازه سگ است. سگ شما باید بتواند بدون خم شدن وارد باکس شود و پس از بسته شدن درب باکس، به راحتی بچرخد. از آنجا که قد سگ ها هنگام نشستن بلندتر است، اگر او نتوانند در باکس بنشینند، حداقل باید فضای زیادی برای ایستادن داشته باشند. یک راه خوب برای تعیین اندازه مناسب اندازه گیری قد سگ هنگام ایستادن (بالای سر سگ تا کف) و طول (نوک بینی سگ تا دم) است. سپس ۱۰ سانتیمتر به ابعاد اندازه گیری شده، اضافه کنید. با این روش بهترین اندازه برای باکس سگ مشخص می شود.

 

  • آیا سگ شما در سن رشد است؟

برای خرید بهترین باکس برای سگ، باید دقت کنید که آیا توله سگ شما در حال رشد است یا خیر. زیرا او با بزرگتر شدن، به فضای بیشتری احتیاج دارد. اگر حیوان خانگی شما یک توله سگ است، یک باکس با پنل های جدا کننده برای او در نظر بگیرید. این پنل های جداکننده، فضای سگ را محدود می کنند. در نهایت می توان با رشد توله سگ آنها را به گونه ای در باکس تنظیم کرد که فضا متناسب با اندازه سگ باشد.

پیشنهاد مطالعه: رسیدگی و مراقبت بهداشتی پوست و موی سگ

 

  • آیا سگ شما دوست دارد به اطراف نگاه کند؟

سگ کرم و سفید در حال بازیگوشی و حرکت

برخی سگ ها دوست دارند به اطراف نگاه کنند.

برخی از سگ ها دوست دارند، آنچه در اطرافشان می گذرد را ببینند. اما برای برخی سگ های دیگر احساس در معرض خطر بودن می تواند اضطراب آنها را افزایش دهد. به این فکر کنید که آیا سگ شما در باکس محصور راحت تر است یا در باکس بازتر.

 

  • آیا سگ شما سعی می کند فرار کند؟

استفاده از باکس و آموزش ماندن در باکس به سگ، دست به دست هم می دهد تا شما مطمئن شوید سگ شما در باکس خود احساس امنیت می کند. کارشناسان می گویند: “شما نمی خواهید سگتان در حالی که سعی می کند از باکس خود فرار کند، به خود آسیب برساند. اگر سگ در باکس، ناراحت باشد، بیشتر احتمال دارد در باکس فلزی به خود آسیب برساند تا در یک باکس با جنس نرم. پس هنگام خرید بهترین باکس برای سگ، حتما به این نکته دقت کافی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: نگهداری از سگ تازه وارد؛ نکاتی برای ۳۰ روز اول آوردن سگ به خانه

 

  • بودجه شما برای خرید بهترین باکس برای سگ، چقدر است؟

مانند بسیاری از چیزهای دیگر، برای بانس هم هر چه بیشتر هزینه کنید، وسیله با کیفیت تری دریافت می کنید. باکس های فلزی ضخیم گران تر از جعبه های سیمی ارزان قیمت تر هستند. قبل از بررسی انواع مدل ها، بودجه خود را مشخص کنید. با وجود باکس های متنوع در بازار، حتما یک مورد مناسب پیدا خواهید کرد که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

 

  • نکات بهداشتی برای خرید بهترین باکس برای سگ

تمیز کردن جعبه به منظور حفظ یک محیط سالم برای سگ، از اهمیت خاصی برخوردار است. برخی از جعبه ها دارای ویژگی هایی هستند که می تواند کار شما را بسیار راحت کنند. مثلا چندین درب دارند به طوری که شما بتوانید برای نظافت، به همه قسمت های جعبه دسترسی داشته باشید. برخی دیگر دارای سینی های کفی قابل جابجایی هستند که می توانید آنها را بیرون کشیده و به راحتی بشویید.

پیشنهاد مطالعه: مقایسه غذای خشک یا کنسرو سگ؟ کدام برای سگ من بهتر است؟

 

شناخت انواع باکس و خرید باکس مناسب برای سگ

 

سگ قهوه ای در جعبه جامل فلزس مشکی

  • باکس های فلزی

این باکس ها از ساختارهای اصلی و محکم فلز ساخته شده اند و به سگ اجازه می دهند محیط اطراف خود را به راحتی ببیند. همچنین ساختار باکس به گونه ای است که هوا در آن به خوبی جریان دارد. ارتفاع این باکس ها اغلب به وسیله یک سینی کفی قابل نتظیم شدن است. باکس های فلزی بزرگتر ممکن است کمی سنگین باشند. اما بیشتر آنها را می توان برای حمل و نقل آسان تر، از هم باز کرد.

مناسب برای: اکثر سگها ، از جمله توله سگها و سگهایی که تحت آموزش خانگی هستند.

 

  • باکس های نرم

سگ قهوه ای در کیف حامل مشکی

باکس حامل نرم

این باکس ها نسبت به باکس های فلزی، وزن کمتری دارند. قطعات آنها هم معمولاً به سرعت سر هم می شوند. شما می توانید هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید، آنها را تا کنید. بسیاری از باکس های نرم سگ، دارای دو یا سه درب هستند. بنابراین می توانید سگ را از درب کناری، درب جلویی یا در بالایی به باکس هدایت کنید. این باکس ها چندین گزینه برای ورود و خروج و ارائه تشویقی دارند.

مناسب برای: حیوانات خانگی و صاحبان عاشق مسافرت و سگ هایی که می خواهند راحت بنشینند و به اطراف نگاه کنند.

جالب است بدانید: بهترین اسباب بازی برای سگ ها و توله ها

 

  • باکس های سنگین و فوق العاده بزرگ

این جعبه های سگ بسیار بلند هستند و معمولاً از فلز روکش دار یا حتی فولاد درجه یک ساخته شده اند. جعبه های بزرگ سگ عموماً چفت های متعددی بر روی خود دارند. وجود این چفت ها تضمین کننده این است که حتی باهوش ترین سگ ها هم نتوانند از آنها فرار کنند. جعبه سگ های سنگین می توانند انتخاب هوشمندانه ای برای سگ هایی باشند که به نگهداری بیشتری نیاز دارند.

مناسب برای: بزرگترین ، قوی ترین و باهوش ترین سگ ها

 

خرید لوازم جانبی باکس سگ

پس از خرید بهترین باکس برای سگ، ممکن است بخواهید چند وسیله اضافی هم به آن اضافه کنید تا باکس برای سگ شما مناسب تر شود.

 

  • سینی های کف جعبه:

سینی برای کف جعبه حامل سگ

سینی کف جعبه حامل

سینی های با دوام و قابل جابجایی که هنگام آموزش سگ شما مفید هستند. این سینی ها به راحتی از زیر جعبه بیرون می آیند و پاک می شوند.

جالب است بدانید: نگهداری سگ در هوای سرد؛ نکاتی برای مراقبت از سگ در زمستان

 

  • روکش باکس سگ:

روکش برزنتی سرمه ای کشیده شده روی باکس فلزی مشکی

روکش باکس حامل سگ

روکش های باکس روی جعبه کشیده می شود تا حس لانه را برای سگ تداعی کند و مکانی آرام و خصوصی را برای استراحت او فراهم آورد. آنها اغلب دارای زبانه هایی هستند که روکش را در جای خود فیکس می کند. آنها در عین حال به اندازه کافی نازک هستند تا جریان هوا کافی را فراهم کنند. روکش جعبه سگ در اندازه های مختلف و رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارد.

 

  • چرخ های باکس:

سگ جوان قهوه ای در باکس فلزی چرخ دار

چرخ باکس برای سهولت در حمل سگ

اگر می خواهید جعبه سگ خود را به راحتی جابجا کنید، چرخ های باکس یک گزینه فوق العاده هستند. این چرخ ها در قسمت پایین اکثر جعبه های فلزی نصب می شوند. همچنین دارای ضامن هایی هستند که زمانی که جعبه را در جایی می گذارید، به راحتی قفل می شوند و ثابت می مانند.

 

منابع: be.chewy و doggocrate

پت خرید را دنبال کنید :‌
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری

سحر یکی از نویسنده های فعال مجله پت خرید است که مطالعات زیادی در زمینه حیوان های خانگی و مخصوصا سگ و گربه داشته و تجربیاتش در این زمینه را با ما به اشتراک می گذارد. سحر به زبان انگلیسی علاقه مند است و با مطالعه مطالب به روز در مورد حیوان های خانگی، بهترین مطالب را گلچین کرده و ترجمه می کند

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x