فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
تصویر سگی که فریزبی را برداشته و از صاحبش فرار می ند

۵ بازی که می توانید با سگ خود انجام دهید

بازی کردن با سگ

آیا شما هم دوست دارید با سگ تان بازی کنید؟ ما هم همین طور! بازی کردن با سگ ها علاوه بر اینکه باعث تقویت رابطه دوستانه بین شما خواهد شد، به کاهش اضطراب کمک می کند و باعث می شود سگ علاوه بر سرگرم و خوشحال بودن، اطلاعات بیشتری از شما داشته باشد. بازی با سگ باعث می شود خودتان هم تحرک داشته باشید و کمی ورزش کنید. اما خیلی از افراد می پرسند چگونه با سگ بازی کنیم؟ و یا بهترین انواع بازی با سگ ها کدام بازی است؟

سگ شما از هر نژادی که باشد می تواند بازی های مختلفی را انجام دهد. فقط باید به یاد داشته باشید اگر در روز های گرم می خواهید با سگ تان بازی کنید، سعی کنید وقتی آفتاب رفته، این کار را انجام دهید یا اگر زیر نور آفتاب بازی می کنید، آب کافی در اختیار دوست کوچک خود قرار دهید. این ۵ بازی را با سگ خود امتحان کنید. از آنها خوشتان خواهد آمد.

 

سگ در حال بازی کردن با صاحبش در طبیعت

سگ ها می توانند عاشق بازی کردن شوند

بسکتبال بازی با سگ

بسکتبال بازی کردن با سگ حتما برای شما و سگتان جالب خواهد بود. نترسید! یادگیری و راه اندازی این بازی بسیار ساده است. برای این کار به یک سبد رخت چرک یا هر سبد گرد دیگری نیاز دارید. حالا می توانید شروع کنید. سبد را روی زمین بخوابانید، توپ را داخل سبد قل بدهید هر بار که این کار را انجام می دهید، فرمان بنداز را تکرار کنید. مطمئن شوید که سگ خودش توپ را داخل سبد ببرد. احتمالا لازم است این کار را چند بار تکرار کنید تا سگ بتواند توپ را داخل سبد بیندازد.

 

فوتبال بازی کردن با سگ 

فوتبال بازی کردن با سگ یکی از هیجان انگیزترین بازی های مخصوص سگ هاست. برای این کار به یک توپ فوتبال نیاز خواهید داشت. اول از همه بگذارید سگ تا جایی که می خواهد توپ را بو کند و حسابی با آن آشنا شود. سپس آن را شوت کنید و دنبالش بدوید. کم کم سگ یاد می گیرد مثل شما توپ را دنبال کند. حالا می توانید حسابی باهم فوتبال بازی کنید. شما توپ را شوت کنید و بگذارید سگ دنبالش کند. حالا یک توپ دیگر را شوت کنید.

آموزش گام به گام توپ بازی با سگ نیز به شما کمک می کند توپ بازی کردن با سگ را به بهترین شکل یاد او بدهید.

 

آب بازی با سگ

سگ ها می توانند عاشق آب بازی شوند. یک روز آفتابی را برای این کار انتخاب کنید و از آب باغ برای این کار استفاده کنید تا آب تصفیه شده را هدر ندهید. یک شلنگ نازک آب را به سمت سگ خود پرتاب کنید و ببینید چطور دنبال این فواره های کوچک می دود و برای آنها دم تکان می دهد. می توانید این کار را حین آب دادن باغ انجام دهید. این بازی یک پاداش جالب هم دارد. حین آن می توانید سگ را حسابی بشویید و تمیز کنید.

 

قایم باشک با سگ

قایم باشک با سگ هم بسیار جالب و مفرح است. قواعد این بازی بسیار ساده است. قایم می شوید و سگ تان شما را پیدا می کند. فقط باید توجه کنید اگر در منطقه ای که دور آن حصار ندارد بازی می کنید، باید مطمئن شوید سگ شما کلا به آن شناخت دارد و گم نمی شود، وگرنه برای این بازی از باغ خارج نشوید.

از سگ بخواهید بنشیند.(باید این کار را قبلا به او آموزش داده باشید) حالا همین طوری که به او دستور می دهید بنشیند بروید جایی که که شما را نمی بیند قایم شوید و بعد صدایش کنید. این بازی علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده است، با شما کمک می کند با دستوراتی مثل بنشین، بمان، بیا و اسمش را او بیاموزید.

مطالعه مطلب بهترین اسباب بازی برای سگ ها و توله ها نیز بسیار برایتان جالب خواهد بود

 

هولاهوپ با سگ 

حتما برایتان جالب خواهد بود که سگ تان از داخل حلقه هولاهوپ بپرد. برای این کار اول لازم است حلقه را عمودی روی زمین بگذارید و با یک کلک سگ را تشویق کنید از درون آن رد شود. کم کم باید حلقه را بالاتر ببرید و سگ را به پریدن تشویق کنید. بعد از مدتی بازی کردن میبینید سگ تان چقدر خوب از حلقه می پرد و شما هر دو با هم چقدر سرگرم خواهید شد.

 

سخن پایانی

ورزش کردن با سگ می تواند هم باعث سلامتی و جنب و جوش او شود و هم روی خلق و رفتارش تاثیر بگذارد. ذر این مطلب از مجله پت خرید ۵ بازی مناسب با سگ ها را معرفی کردیم که امیدواریم برایتان کاربردی باشد. چنانچه شما نیز بازی جالبی با سگهای خود انجام می دهید که می تواند برای بقیه مفید باشد در بخش کامنت ها آن را برایمان بنویسید.

پت خرید را دنبال کنید :‌
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://t.me/LINK_ClTY
4 سال قبل

عاشق این وبسایت شدم من.عالی
هستید شما

بیتا بال سیر
4 سال قبل

سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من
مشکل داشت.ممنون

نانا
نانا
3 سال قبل

مرسییی واقعن همونجوری که میخواستم شد
?❤
الان انقد باهم بازی میکنیم که دیگه من خسته شدم?❤

Asal
Asal
3 سال قبل

ببخشید چطور سایت رو ذخیره کنم؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x