فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
مردی که با سگ خود در میان برق ها قدم می زند

قدم زدن و بازی کردن با سگ ها در زمستان و نکاتی که باید بدانید

اگرچه پاییز امسال خیلی سرد و بارانی نیست، اما روزهای سرد زمستانی و برفی به زودی فرا می رسند. قدم زدن به همراه سگتان در برف می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. بازی کردن با سگ در زمستان و همچنین روزهای برقی بسیار شیرین است ولی باید مراقبت های ویژه ای از سگ خود به عمل بیاورید. در این مقاله از مجله پت خرید به نکاتی که در بازی کردن و قدم زدن های زمستانی از سگ باید انجام دهید پرداختیم. پس با ما همراه باشید.

 

در این مورد بیشتر بدانید: نگهداری سگ در هوای سرد؛ نکاتی برای مراقبت از سگ در زمستان

 

در زمان بازی کردن زمستانی با سگ چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، کل ترفندی که باید هنگام قدم زدن با سگ انجام دهید این است که هنگام قدم زدن در برف به گونه ای با سگتان رفتار کنید که اگر یک انسان به جای سگ شما بود رفتار می کردید.

خانمی که در میان برق ها سگ خود را بغل کرده و به او نگاه می کند

بازی کردن با سگ در برق زمستان حتما برایتان شیرین خواهد بود

لباس مناسب به سگ بپوشانید

قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که بعضی سگ ها، مانند سگ های آپارتمانی و کوچک جثه مخصوصا آن دسته از سگ هایی که پوشش بدنی کم و کوتاهی دارند، در مقابل سرما مقاوم نیستند و خیلی زود سرما می خورند.

اول از همه اینکه ما خودمان چند لایه لباس میپوشیم. همانطور که شما قبل از بیرون رفتن و راه رفتن در برف لباس گرم می پوشید و خود را گرم نگه می دارید باید برای سگ خود نیز لباس گرم تهیه کنید. در مواقعی که در محیط های سرد قرار می گیرد آن لباس ها را به سگ بپوشانید. وجود خز روی پوست سگ ها به این معنی نیست که آنها در مقابله با سرما آسیب پذیر نیستنند. لباس های زمستانی سگ می تواند به خوبی او را گرم کند و در محیط بیرون بیشتر دوام بیاورد.

 

مراقب لیز خوردن سگ در زمستان باشید

وقتی بدن سگ خود را خوب پوشاندید و به بیرون رفتید از محل هایی تردد کنید که لغزنده نباشد. سگ ها نیز مانند انسان ها لیز می خورند و خطرات زیادی متوجه آنها است. پس سعی کنید جلوی پای خود و سگ تان را خوب ببینید و اگر مسیری مناسب نیست از آن عبور نکنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید: ۵ بازی که می توانید با سگ خود انجام دهید

 

از کفش مخصوص سگ استفاده کنید

در مرحله آخر سعی کنید از کفش های مخصوص محافظ کننده پنجه استفاده کنید. پنجه های سگتان به دلیل تماس با زمین و برف در معرض خطر هستند پس مطمئن شوید از کفش های مخصوص سگ برای محافظت از پنجه های او استفاده میکنید.

بعضی سگ ها علاقه دارند که بر روی برف بغلتند، تونل بسازند، برف ها را گاز بزنند و… پس از انجام مسائل ایمنی سعی کنید سگ خود را همراهی کرده با او بازی کنید و در برف با آن ها قدم کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید: مشکلات گوش در سگ ها و هر آنچه باید در مورد بهداشت گوش سگ بدانید

 

زمان مناسب برای بازی سگ ها در زمستان

نکته مهمی که نباید هرگز فراموش کنید این است که سگتان نباید مدت زیادی در برف بازی کند. سعی کنید در بازه های زمانی کم این کار را انجام دهید. سگ خود را از خطرات احتمالی دور کنید تا بازی و گردش در برف زمستان برای شما و او لذت بخش شود.

پت خرید را دنبال کنید :‌
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x